HTML

random AWESOMENESS

ide halászvadászgyűjtögetem azokat a random stuffokat amiket a 21. század vadászmezején lándzsázok le. otherside: http://eletazacskonkivul.blog.hu/

Friss topikok

Linkblog

Szokj le a dohányzásról!

2009.06.20. 17:44 skilles

Ez még csak a kilencedik napom cigi nélkül és nikotintapaszon vegetálok ezért simán lehet nevetni hogy "áh dehogy szoktam le", de azok után hogy tegnap  este egymás után gyújtott rá mindenki mellettem, én mégsem kértem senkitől egy szálat, az valamit jelent. Valamit jelent mivel a dohányzásról sohasem lehet igazán leszokni, ezt a Sin City óta mindenki tudja nagyon jól. Valamit jelent mert kilenc nappal ezelöttig naponta elszívtam egy dobozzal.

Azt jelenti hogy elhatároztam magam. Elhatároztam magam mert amikor láttam a cinizmust ami nagy többségben kiült azok arcára akiknek említettem a leszokást, amikor meghallgattam a történeteket hogy már hányszor leszoktak, egy hétre, egy hónapra, rájöttem hogy én szeretnék kivételesen azok közé tartozni akik letették. Akik nem dohányoznak. Akik képesek egy padon ülve beszélgetni valakivel a szabadban, anélkül hogy rágyújtanak.

Aki egy dobozt elszív naponta az életét szívja el. Most nem arra a közhelyre gondolok hogy tüdőrákod lesz és meghalsz, szó se róla, persze növeli az esélyeidet.

Most arról beszélek hogy aki így dohányzik annak a nap 80%ában a rágyújtás motoszkál a fejében. Rágyújt, letüdőzi, megnyugszik majd 20 perc (vagy annyi se) múlva már visszaszámlálás következik a következő szálig. És szépen eltelik a nap. Persze ha dolgozik az ember közben, akkor aktív cselekvést végez, de akkor is teljesen más, mint egy nem dohányos.

A dohányzás egy kibaszott börtön. Kétszínű mert a megnyugtatás képébe burkolózva stresszt hoz az életedbe. A fizetésed felét elköltöd. Nem cselekszel szabadon. Ellustulsz. Menekülsz amikor rágyújtasz, mert az életed nem tökéletes. Soha nem is lesz az, cigi nélkül sem. De lesz pénzed. Érzel szagokat. SZABAD LESZEL.

Egyelőre ennyit akartam, remélem bírni fogom.

De még egyszer a félreértések elkerülése végett. Cigizni jó. Jó mert könnyű, jó mert a nikotin addiktív és ha elszívsz egy cigit kielégíted pillanatnyi vágyaidat, jó mert menő badass filmekben a menő badass főhős menő és badass módon szívja a cigijét és azzal hogy rágyújtunk kicsit mi is úgyérezzük menők és badass-ek vagyunk.

De itt megjegyezném...nem emlékszem hogy ő rágyújtott volna azelött, közben vagy azután hogy kibaszott BADASS volt:

Photobucket

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Most csak felhoztam egy példát:D

PS: ja és el ne felejtsem egybekötni ezt itt és most egy filmajánlóval. A film címe: Thank you for Smoking...

 

1 komment

Címkék: thank you for smoking

A bejegyzés trackback címe:

https://awesomeness.blog.hu/api/trackback/id/tr921197278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

peti_ 2009.06.21. 11:00:24

"azok után hogy tegnap este egymás után gyújtott rá mindenki mellettem, én mégsem kértem senkitől egy szálat" - most így el akartam képzelni, - de nem tudtam xD
süti beállítások módosítása